Meny
Søk
Logg inn
Handlekurv

Gratis frakt

På bestillinger over 799

Levering

4-5 hverdager

Retur

30 dager

Kundeservice

[email protected]
produkt produkter i handlekurv



Fortsett til kassen
Handle mer

Generelt
Moreshop.no administreres av Bonnier Publications International AS, som har ansvaret for alt i forbindelse med forsendelse, betaling, reklamasjoner og lignende.

Bonnier Publications International AS
CVR-nr. 977041066
0158 Oslo

Hvis du har spørsmål vedrørende bestillingen eller et produkt, kan du kontakte MoreShops kundeservice på:

Mandag til fredag 08.00–18.00
E-post: [email protected]

Alle ordre behandles etter disse prinsippene. Ved gjennomføring av en ordrer, godtar du betingelsene på denne siden i menyen til venstre. En gjennomført ordre anses alltid som en bindende avtale mellom deg som kunde og Bonnier Publications International AS.

Betaling
Hvis du har spørsmål om betalingen din, kan du ringe Klarna på +46 (0) 8 120 120 10, mandag til torsdag fra 08.30 til 20.00, fredager 08.30 til 17.00 og helger fra 10.00 til 17.00.

For spørsmål om fakturaen din, må du kontakte Klarnas kundeservice
Sverige, kontakt Klarna på +46 (0)8 120 120 10 eller [email protected]
Vi tilbyr betalingsløsningen Klarna Checkout i samarbeid med Klarna. Når du oppgir informasjonen i kassen, godkjenner du Klarnas vilkår.

Du finner informasjon og fullstendige vilkår for Klarnas betalingsmåte på klarna.se. Kontakt Klarnas kundeservice for informasjon om betalingen din. Du kan også vise fakturaene dine, med betalingsstatus, på klarna.se under Mine sider, se «Finne fakturaen din» på startsiden.

Faktura
Vi tilbyr betaling mot Klarna faktura med 14 dagers betalingstid. Det tilkommer ingen fakturaavgift. Fakturaen sendes på e-post når ordren sendes fra lageret vårt.

Ved sen betaling tilkommer purregebyr på kr 60 samt forsinkelsesrente på 24 % pluss gjeldende referanserente. Ved uteblitt betaling går saken videre til Klarnas inkassoselskap Segoria, og det tilkommer inkassogebyr.

Du kan gå til Klarnas nettsted for mer informasjon om fakturaen din. Logg deg inn med person- eller organisasjonsummer samt fakturaens OCR-nummer.

Delbetaling
Du har muligheten til å delbetale fakturaen din via Klarna konto. Du finner fullstendige vilkår hos Klarna.

Kortbetaling
Vi tilbyr sikker kortbetaling med VISA og Mastercard/Eurocard samt American Express. Det påløper ingen kortavgifter. Vi lagrer ikke kortinformasjonen. Den lagres hos Klarna, vår samarbeidspartner.

All korthåndtering blir SSL-kryptert (Secure Socket Layer), noe som betyr at all kommunikasjon mellom oss og PayEx er kryptert, slik at du trygt kan gi oss kortinformasjon og gjennomføre betalingen.

Direktebetaling
Hvis du har nettbank hos Nordea, Swedbank, SEB eller Handelsbanken, kan du velge direktebetaling gjennom Klarna Checkout. Du logger deg inn på nettbanken, og pengene trekkes rett fra kontoen din.

Ordrebekreftelse
Når betalingen er godkjent, vises en bekreftelse på at ordren er registrert. Samtidig får du en e-post med ordrebekreftelse til den e-postadressen du har oppgitt. Deretter sender vi ordren, som leveres innen 4–8 virkedager.

Frakt
Varene sendes i posten, slik at du får pakken levert hjem til deg eller til nærmeste posthus. Vi pakker og sender fra våre lager to ganger i uken, og derfor har vi normalt 4–8 dagers leveringstid (virkedager), med mindre annet er angitt i ordrebekreftelsen eller opplyst. Vi tar forbehold om feilsortering av pakker som kan føre til forsinkelser.

Hvis du mot formodning ikke har mottatt pakken din innen 8 hverdager, ber vi deg kontakte kundeservice. Hvis ordren har forlatt lageret vårt, og uteblivelsen dermed skyldes forsinkelse i frakten eller feilleveranse, forlenger vi behandlingstiden på opptil 30 dager.

Siden flere av varene også brukes i kampanjer for abonnementene våre, kan du oppleve at du får et velkomstbrev som abonnent i pakken. Dette kan du se bort fra. På grunn av dette er enkelte produkter ferdigpakket og samles i større pakker hvis ordren inneholder flere produkter.

Vi leverer innen 4–8 dager til Danmark. Vi leverer ikke til utlandet, men henviser til MoreShop.se og MoreShop.dk

Priser
Alle prisene er inkludert merverdiavgift (25 %), men inkluderer ikke eventuell frakt. Vi tar forbehold om trykkfeil eller tekniske feil som kan ha ført til at feil pris vises på MoreShop.no. Vi forbeholder oss også retten til å endre prisene uten ytterligere forvarsel.
Alle som abonnerer på magasiner fra Bonnier Publications International, får spesialpriser – prisene som er angitt som fordelspriser. Ikke-abonnenter kan handle hos oss, men da blir prisen den som er oppgitt som varens verdi. Man kan kjøpe et abonnement på et magasin for å få tilgang til fordelsprisen.
Hvis ordren overstiger kr 799, leveres den fraktfritt. Hvis ordren er lavere enn kr 799, tilkommer frakt på kr 59.

Bestilling
Du kan kun bestille i nettbutikken. Varer som ikke er i nettbutikken, er enten varer vi ikke forhandler eller varer som er utsolgt.

Angrerett
Hos MoreShop kan du returnere varene dine innen 30 dager. Angreretten trer i kraft når varen er bestilt. For å benytte deg av angreretten, må varen returneres i original emballasje slik den fremstod da du mottok den. Etiketter og lignende må ikke være fjernet fra varen. Angreretten bortfaller hvis du har brukt varen slik at det er tydelig at varens verdi forringes vesentlig.

Når varen er mottatt og kontrollert, refunderes kjøpsprisen til din konto innen syv virkedager. Vi vil be deg om et registreringsnummer og et kontonummer for overføring av beløpet. Når du bruker angreretten din, må du selv betale frakten når du returnerer varen.

Husk å ta kontakt med oss før du returnerer varer. Benytt dette angreskjemaet for å redusere behandlingstiden.

Ved returer må du legge ved en kopi av ordrebekreftelsen eller følgeseddelen. I tillegg må du oppgi om du ønsker ny vare eller pengene i retur. Når vi har mottatt varen og kontrollert at den oppfyller betingelsene for at angreretten kan brukes, vil vi sende ny vare eller overføre beløpet. Hvis beløpet skal overføres til en annen konto, må du skrive det på ordrebekreftelsen/følgeseddelen som du legger ved.

Reklamasjon
Vi gir 24 måneders reklamasjonsrett på alle varer kjøpt hos MoreShop. Deretter opphører reklamasjonsretten, jf. kjøpslovens § 32, med mindre annet er avtalt.
Hvis varen er forsinket eller har feil, kan du kontakte oss på adressen eller telefonnummeret som du finner nedenfor. Klager i forbindelse med feil på varen må gjøres innen rimelig tid etter at du har oppdaget feilen, eller etter at du burde ha oppdaget feilen ved normal gjennomgang av varen. Du må reklamere, enten skriftlig eller muntlig, før du returnerer varen. Les mer under «Retur av varer»

Når Bonnier Publications A/S mottar en klage på en vare, vil klagen behandles så raskt som mulig. Vi tar stilling til om varen skal repareres, erstattes eller om det skal tilbys avslag i pris.

Retur av varer
Før du sender tilbake varer eller reklamasjoner, må du følge anvisningene. Ta kontakt med oss før du returnerer varer.

Deretter kan varen returneres til oss via post eller speditør til vår adresse:
Bonnier Publications A/S
Postboks 413
0900 København C
Danmark

Hvis du har fått feil eller skadet vare, vil Bonnier Publications A/S naturligvis refundere fraktkostnadene både for den opprinnelige forsendelsen og for returen. Hvis det er feil med varen, ber vi deg om å kontakte oss så raskt som mulig, og innen rimelig tid. Ved berettiget reklamasjon utsteder vi en returetikett som skal festes på forsendelsen. Det er kjøpers ansvar at varene sendes tilbake til oss på riktig måte.

Behandling av personopplysninger
For å kunne yte best mulig service bruker Bonnier et system som sørger for optimal databehandling. Fødselsdato og telefonnummer hentes inn fra eksterne kilder hvis dette ikke er oppgitt. Du kan få innsyn i disse opplysningene ved å ringe til kundeservice. Opplysningene brukes til å administrere abonnementet, bestillinger og betalinger samt til informasjon og markedsføring via telefon, post og e-post. Det betyr bl.a. at du kan få spennende tilbud fra Bonniers samarbeidspartnere. Du kan når som helst melde deg av på www.kundeservice.com eller ved å kontakte oss på tlf. 39 10 30 00. Bonnier oppdaterer opplysningene løpende ved hjelp av eksterne registre.