Meny
Søk
Logg inn
Handlekurv

Gratis frakt

På bestillinger over 799

Levering

4–8 dager

Retur

30 dager

Kundeservice

23 06 87 00
produkt produkter i handlekurv



Fortsett til kassen
Handle mer

FAQ

Det er tomt for en vare eller en størrelse. Kommer den inn igjen?
MoreShop er koblet direkte til lagersystemet vårt, noe som innebærer at alle varene du ser på nettsidene, er på lager. Hvis en vare er borte fra nettsiden, er det tomt på lager, eller den har gått ut av sortimentet. Et produkt kan også være utsolgt og bli tilgjengelig igjen. Med forbehold om at varen kan være utsolgt, eller at lagerstatus kan være feil.

Vises prisene på MoreShop inkludert merverdiavgift?
Ja, alle priser på MoreShop er inkludert merverdiavgift.

Hva koster frakten?
Det tilkommer frakt ved alle bestillinger, og den avhenger av pakkens vekt. Den laveste fraktkostnaden er kr 59. Hvis ordren overstiger kr 799, leveres den fraktfritt. Frakten for din bestilling vises i kassen.

Slik handler du
1. Når du har funnet et produkt du vil kjøpe, velger du modell, størrelse og antall. Klikk på «Legg i handlekurv». Nå legges varen i handlekurven din.
2. Når du er ferdig, klikker du på «Gå til kassen».

Hvordan bruker jeg en rabattkode?
Hvis du har en rabattkode, oppgir du den i kassen. Skriv inn koden øverst når du står i «kassen». Klikk på «Bruk rabattkode». Du kan bare bruke én rabattkode for hvert kjøp. Rabattkoden kan ikke kombineres med andre tilbud.

Kan en bedrift handle på MoreShop?
Bedrifter er velkomne på MoreShop, men vi tilbyr ingen spesielle betalingsmåter for bedrifter.

Kan man handle fra et annet land?
MoreShop leverer kun til norske adresser. Vi kan ikke levere til land utenfor Norge, men vi håper å kunne gjøre det i fremtiden.

Hvem kan bruke nettbutikken deres?
Alle i Norge kan handle hos MoreShop. For å få de rabatterte abonnentprisene, må du ha et aktivt abonnement på ett av magasinene fra Bonnier Publications International. Du kan handle varer fra alle magasiner til rabatterte priser uansett hvilket magasin du abonnerer på. Du må være over 18 år for å kunne bestille. Vi sender kun til Norge.

Kan jeg avbestille eller endre bestillingen min?
Du kan dessverre ikke endre bestillingen når den er sendt. Det kan hende at du har muligheten til å avbestille hvis vi ikke har rukket å pakke varene dine. Ta kontakt, så gjør vi vårt beste for å hjelpe deg.

Når får jeg ordrebekreftelse?
Du får en ordrebekreftelse på e-post når du har gjennomført bestillingen.

Hvilke betalingsmåter tilbyr dere?
Vi tilbyr Klarna faktura med 14 dagers betalingfrist. Vi tilbyr faktura, delbetaling, kortbetaling og direktebetaling.

Det har gått åtte virkedager, og jeg har ikke fått pakken min. Hva gjør jeg?
Kontakt kundeservice på moreshopkundeservice@bonnier.no

Det mangler en vare i pakken. Hva gjør jeg?
Hvis det mangler en vare i pakken, må du kontakte kundeservice på moreshopkundeservice@bonnier.no, så gjør vi vårt beste for å hjelpe deg.

Hvor lang er leveringstiden?
Leveringstiden er 4–8 virkedager.

Hvem leverer varene, og hvor blir de levert?
Varene sendes med Post Nord.

Kan jeg hente varene mine hos dere?
Du kan dessverre ikke hente varer direkte hos oss.

Pakken var skadet. Hva gjør jeg?
Hvis pakken eller innholdet er skadet når du får den, anbefaler vi at du umiddelbart varsler om det på utleveringsstedet. Kontakt deretter vår kundeservice på moreshopkundeservice@bonnier.no, så skal vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg.

Varene mine er sendt fra MoreShop, men jeg vil ikke ha dem likevel. Hva gjør jeg?
Vi vil at du skal bli helt fornøyd med varene dine fra MoreShop, og derfor tilbyr vi 30 dagers åpent kjøp fra du mottar varene (gjelder ikke undertøy og sminke). Som kunde har du også alltid 14 dagers angrerett ved nettkjøp, i samsvar med angrerettloven.

Hvor lenge har jeg åpent kjøp og angrerett?
Vi vil at du skal bli helt fornøyd med varene dine fra MoreShop, og derfor tilbyr vi 30 dagers åpent kjøp fra du mottar varene (gjelder ikke undertøy og sminke). Du kan velge å returnere hele eller deler av bestillingen din, men du må selv betale returportoen.
Av hensyn til hygiene gjelder ikke angreretten intime plagg (bodys, undertøy og badedrakter) eller sminke.
Arrangement/events kan ikke returneres. Bokser kan ikke returneres.

Hvordan returnerer jeg en vare hvis jeg angrer?
Varer som returneres, må være i samme stand som da du mottok dem. De må ikke være skadet, vasket, endret eller brukt. Du har lov til å prøve varen. Eventuelle etiketter må ikke fjernes, og medfølgende emballasje må returneres.

Hva gjør jeg hvis varen min er ødelagt eller skadet?
Ved defekte varer eller varer som har blitt skadet under transport, bruker Bonnier Publications International gjeldende forbrukerkjøpslov. Kontakt kundeservice så raskt som mulig hvis du oppdager feil på varen eller skader under transport.

Når får jeg tilbake pengene mine?
Du får tilbake pengene dine når vi har mottatt godkjent retur, senest innen ti dager.

Jeg angrer på et produkt jeg har mottatt. Får jeg tilbake fraktkostnadene når jeg returnerer en vare?
Hvis du vil returnere en vare, må du selv betale fraktkostnaden for det.

Jeg er abonnent, hvor logger jeg inn?
Logg deg inn øverst til høyre på siden. Du trenger gyldig abonnentnummer og postnummer.

Kan jeg deaktivere informasjonskapsler?
du kan når som helst deaktivere informasjonskapsler i sikkerhetsinnstillingene i nettleseren din. Fremgangsmåten avhenger av hvilken nettleser du bruker.

Hva er en informasjonskapsel?
En informasjonskapsel kan sammenlignes med en liten tekstfil som lagrer informasjon når du besøker enkelte nettsteder. Informasjonskapsler kan brukes til å registrere hva du gjør når du bruker et nettsted. MoreShop bruker informasjonskapsler for å lage besøksstatistikk, men også for å gjøre nettstedet mer brukervennlig og enklere å bruke for deg som kunde.