Meny
Søk
Logg inn
Handlekurv

Gratis frakt

På bestillinger over 799

Levering

2-5 hverdager

Retur

30 dager
produkt produkter i handlekurv



Fortsett til kassen
Handle mer

FAQ

Jeg har mottatt en SMS om at pakken er levert, men finner den ikke?
Dersom du har mottatt en SMS, men ikke pakken, så kan det være at vårt bud ved en feiltakelse har levert pakken i feil postkasse eller utenfor feil dør. Budene våre leverer også alltid der du vanligvis ville mottatt avisen, og dersom du har en avispostkasse, så kan det hende at den ligger der.

Bor du i blokk: I noen tilfeller kan det oppleves at pakken blir levert utenfor feil dør. Da har budet vårt ved en feiltakelse sett feil på leilighetsnummer. Det er derfor viktig at du som mottaker har merket døren din med leilighetsnummer.

Bor du i enebolig: Hvis du har postkassen din på et postkassestativ sammen med mange andre postkasser, så kan det hende at budet vårt rett og slett har vært uheldig og lagt pakken i en av de andre postkassene. Det er derfor viktig at postkassen din er merket med navn og husnummer.

Finner du fortsatt ikke pakken, kan du kontakte helthjem her: https://helthjem.no/kontakt-forbruker/

Det er tomt for en vare eller en størrelse. Kommer den inn igjen?
MoreShop er koblet direkte til lagersystemet vårt, noe som innebærer at alle varene du ser på nettsidene, er på lager. Hvis en vare er borte fra nettsiden, er det tomt på lager, eller den har gått ut av sortimentet. Et produkt kan også være utsolgt og bli tilgjengelig igjen. Med forbehold om at varen kan være utsolgt, eller at lagerstatus kan være feil.

Vises prisene på MoreShop inkludert merverdiavgift?
Ja, alle priser på MoreShop er inkludert merverdiavgift.

Hva koster frakten?
Det tilkommer frakt ved alle bestillinger, og den avhenger av pakkens vekt. Den laveste fraktkostnaden er kr 59. Hvis ordren overstiger kr 799, leveres den fraktfritt. Frakten for din bestilling vises i kassen.

Slik handler du
1. Når du har funnet et produkt du vil kjøpe, velger du modell, størrelse og antall. Klikk på «Legg i handlekurv». Nå legges varen i handlekurven din.
2. Når du er ferdig, klikker du på «Gå til kassen».

Hvordan bruker jeg en rabattkode?
Hvis du har en rabattkode, oppgir du den i kassen. Skriv inn koden øverst når du står i «kassen». Klikk på «Bruk rabattkode». Du kan bare bruke én rabattkode for hvert kjøp. Rabattkoden kan ikke kombineres med andre tilbud.

Kan en bedrift handle på MoreShop?
Bedrifter er velkomne på MoreShop, men vi tilbyr ingen spesielle betalingsmåter for bedrifter.

Kan man handle fra et annet land?
MoreShop leverer kun til norske adresser. Vi kan ikke levere til land utenfor Norge, men vi håper å kunne gjøre det i fremtiden.

Hvem kan bruke nettbutikken deres?
Alle i Norge kan handle hos MoreShop. For å få de rabatterte abonnentprisene, må du ha et aktivt abonnement på ett av magasinene fra Bonnier Publications International. Du kan handle varer fra alle magasiner til rabatterte priser uansett hvilket magasin du abonnerer på. Du må være over 18 år for å kunne bestille. Vi sender kun til Norge.

Kan jeg avbestille eller endre bestillingen min?
Du kan dessverre ikke endre bestillingen når den er sendt.

Når får jeg ordrebekreftelse?
Du får en ordrebekreftelse på e-post når du har gjennomført bestillingen.

Hvilke betalingsmåter tilbyr dere?
Vi tilbyr Klarna faktura med 14 dagers betalingfrist. Vi tilbyr faktura, delbetaling, kortbetaling og direktebetaling.

Det har gått åtte virkedager, og jeg har ikke fått pakken min. Hva gjør jeg?
Kontakt kundeservice på moreshopkundeservice@bonnier.no

Det mangler en vare i pakken. Hva gjør jeg?
Hvis det mangler en vare i pakken, må du kontakte kundeservice på moreshopkundeservice@bonnier.no, så gjør vi vårt beste for å hjelpe deg.

Hvor lang er leveringstiden?
Leveringstiden er 1–4 hverdager.

Hvem leverer varene, og hvor blir de levert?
Varene sendes med Helthjem, og du kan selv velge mellom hjemmelevering eller pakkeboks.

Kan jeg hente varene mine hos dere?
Du kan dessverre ikke hente varer direkte hos oss.

Pakken var skadet. Hva gjør jeg?
Hvis pakken eller innholdet er skadet når du får den, anbefaler vi at du umiddelbart varsler om det på utleveringsstedet. Kontakt deretter vår kundeservice på moreshopkundeservice@bonnier.no, så skal vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg.

Hvor lenge har jeg angrerett?
Hos MoreShop kan du returnere varene dine innen 30 dager (gjelder ikke sminke).  Du kan velge å returnere hele eller deler av bestillingen din, men du må selv betale returportoen. Varer som returneres, må være i samme stand som da du mottok dem. De må ikke være skadet, vasket, endret eller brukt. Du har lov til å prøve varen. Eventuelle etiketter må ikke fjernes, og medfølgende emballasje må returneres.

Hva gjør jeg hvis varen min er ødelagt eller skadet?
Ved defekte varer eller varer som har blitt skadet under transport, bruker Bonnier Publications International gjeldende forbrukerkjøpslov. Kontakt kundeservice så raskt som mulig hvis du oppdager feil på varen eller skader under transport.

Når får jeg tilbake pengene mine?
Du får tilbake pengene dine når vi har mottatt godkjent retur, senest innen ti dager.

Jeg angrer på et produkt jeg har mottatt. Får jeg tilbake fraktkostnadene når jeg returnerer en vare?
Hvis du vil returnere en vare, må du selv betale fraktkostnaden for det.

Jeg er abonnent, hvor logger jeg inn?
Logg deg inn øverst til høyre på siden. Du trenger gyldig abonnentnummer og postnummer.

Kan jeg deaktivere informasjonskapsler?
Du kan når som helst deaktivere informasjonskapsler i sikkerhetsinnstillingene i nettleseren din. Fremgangsmåten avhenger av hvilken nettleser du bruker.

Hva er en informasjonskapsel?
En informasjonskapsel kan sammenlignes med en liten tekstfil som lagrer informasjon når du besøker enkelte nettsteder. Informasjonskapsler kan brukes til å registrere hva du gjør når du bruker et nettsted. MoreShop bruker informasjonskapsler for å lage besøksstatistikk, men også for å gjøre nettstedet mer brukervennlig og enklere å bruke for deg som kunde.